Garanti Şartnamesi
Ürünlerimizin kutularından garanti şartnamesi çıkmaz, garanti şartnamesi linki tüm ürünlerimiz için geçerlidir. Garanti şartnamesi mevcut fatura tarihiniz itibari ile satıcı firma tarafından kaşelenmiş sayılır.
GARANTİ ŞARTLARI
1.
Garanti şartları malın teslim tarihinden itibaren başlar ve en az 24 Aydır.
2.Malın
bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi kapsamındadır.
3.Malın
ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin
Korunması Hakkında Kanunun 11 inci Maddesinde yer alan ;
a- Sözleşmeden dönme,
b- Satış bedelinden indirim isteme,
c- Ücretsiz onarılmasını isteme,
d- İmkan varsa, Satılanın ayıpsız bir
misli ile değiştirilmesini isteme,
haklarından birini kullanabilir.
4.Malın
tamir süresi 21 iş gününü geçemez.
Bu süre, garanti süresi içinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna
veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim
tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 21 iş günü içerisinden giderilememesi halinde, üretici veya
ithalatçı;
Malın
tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı
tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. Malın garanti süresi
içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
İş Günü: Ulusal, resmi ve dini bayram günleri
ile yılbaşı, 1Mayıs ve Pazar günleri dışındaki çalışma günlerini ifade eder.
5. Tüketicinin
bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı,
değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret
talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür. Tüketici
ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı,
üretici ve ithalatçı tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen
sorumludur.
6. Garanti
uygulaması sırasında değiştirilen malın garanti süresi, satın alınan malın
kalan garanti süresi ile sınırlıdır.
7.
Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından
kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
8.
Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;
-Garanti
süresi içinde tekrar arızalanması,
-Tamiri
için gereken azami sürenin aşılması,
-Tamirinin
mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı
tarafından bir raporla belirlenmesi durumlarında; tüketici malın bedel
iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli
ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini
reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve
ithalatçı müteselsilen sorumludur.
9.
Tüketici, garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak
çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin
yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine
başvurabilir.
10.
Satıcı tarafından bu Garanti Belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici Gümrük
ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne
başvurabilir.
Yukarıdaki hükümler sadece tarafı
tüketici olan satışlarda uygulanır.
Tüketici: Ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişidir. Cihazda bulunan mevcut yazılım ve sonradan eklenen her türlü veri (resim, dosya vs..) garanti kapsamına girmemektedir, lütfen verilerinizi yedekleyiniz.
Müşteri Kaynaklı Hasar
Tiranozor Sınırlı Garantisi
aşağıdakileri kapsamaz:
Bir
ürünün kesintisiz veya hatasız çalışması;
veri
kaybı;
Ürünle
birlikte önceden yüklenmiş olarak gelebilecek tüm yazılım programları ve
uygulamaları;
Hatalı
kullanım, kötüye kullanım, kaza, değişiklik, uygun olmayan fiziksel ortam veya
çalışma ortamı, doğal afetler, güç dalgalanmaları, yanlış bakım veya ürün
bilgileri kılavuzuna uygun olmayan kullanımdan kaynaklanan arıza veya hasar;
Yetkili
olmayan bir servis sağlayıcının neden olduğu hasar veya kendi kendine onarım;
Tiranozor
talebiniz üzerine Tiranozor ürünüyle bütünleştirebileceği veya sağlayabileceği
ürünler de dahil olmak üzere herhangi bir üçüncü kişi ürününün arızalanması
veya bunlardan kaynaklanan hasar;
"Nasıl
yapılır" soruları ve ürün kurulumu ve kurulumuyla ilgili sorular gibi her
türlü teknik veya diğer destek;
Tanımlama
etiketi değiştirilmiş veya tanımlama etiketi çıkarılmış ürünler veya parçalar.
Ürününüzde,
satın aldığınız tarihte veya daha önce meydana gelen önceden var olan kusurlar.
Yukarıda
belirtilen senaryolardan herhangi birinin neden olduğu herhangi bir donanım
arızası ve hasar, Müşteri Kaynaklı Hasar olarak bilinir.
Güvenlik Bilgileri
Temizlemeden
önce AC gücünün ve çevre aygıtlarının bağlantılarını kesin. Masaüstü PC’sini
temiz selüloz bir sünger veya aşındırıcı olmayan deterjan ve birkaç damla ılık
su ile nemlendirilmiş bez ile silin, sonra kalan nemi kuru bir bezle giderin.
• Düzgün veya sabit olmayan çalışma
yüzeylerine YERLEŞTİRMEYİN. Kasa
hasar görmüşse servise başvurun.
• Kirli veya tozlu ortamlara maruz BIRAKMAYIN. Gaz sızıntısı halinde ÇALIŞTIRMAYIN.
• Ürünün üzerine eşya düşürmeyin veya koymayın ve Masaüstü PC’sinin içine yabancı nesneleri İTMEYİN.
• Güçlü manyetik veya elektriksel
alanlara maruz BIRAKMAYIN.
• Sıvılara, yağmura ya da neme maruz
BIRAKMAYIN veya bunların yanında KULLANMAYIN. Şimşekli fırtınalarda
modemi KULLANMAYIN.
• Bu ürünü ortam sıcaklığı 5˚C
(41˚F) ve 40˚C (104˚F) arasındaki sıcaklıklarda kullanın.
• Sistemin aşırı ısınmasını önlemek için masaüstü PC’nin üzerindeki hava deliklerini KAPATMAYIN.
• Hasarlı elektrik kablolarını,
aksesuarları veya diğer çevre aygıtlarını KULLANMAYIN.
• Elektrik çarpması riskini önlemek
için, sistemin yerini değiştirmeden önce güç kablosunun elektrik prizi ile olan
bağlantısını kesin.
• Bir adaptör veya uzatma kablosu
kullanmadan önce profesyonel yardım isteyin. Bu aygıtlar topraklanmış devreyi
engelleyebilir.
• Güç kaynağınızın bölgenizde doğru
voltaja ayarlandığından emin olun. Kullandığınız elektrik prizinin voltajından
emin değilseniz yerel elektrik şirketinize başvurun.
• Güç kaynağı bozulmuşsa, tek başınıza onarmaya çalışmayın. Yetkili servis teknisyeniyle veya satıcınızla bağlantı kurun.
GARANTİ BELGESİ
Bu belge 6502 sayılı Tüketici Korunması
Kanun ve bu kanuna dayanılarak yürürlüğe konulan Garanti Belgesi Yönetmeliği
uyarınca düzenlenmiştir.
SATICI FİRMA
ÜNVANI:
ADRESİ:
TELEFON:
E-POSTA:
İMZA ve KAŞE
MALIN
CİNSİ:
MASAÜSTÜ
BİLGİSAYAR, WORK STATION, MİNİ PC
MARKASI: TIRANOZOR
MODELİ:
GARANTİ
SÜRESİ:
24 AY
AZAMİ
TAMİR SÜRESİ: 21 iş günü
SATICI
FİRMANIN
ÜNVANI:
ADRESİ:
TELEFON:
E-POSTA:
TARİH
İMZA
ve KAŞE: