Menu
Sepetim
Fiyat bilgisi ve satın alma işlemleri için bayi girişi yapılması gereklidir.

Garanti Şartnamesi

Garanti Şartnamesi

Ürünlerimizin kutularından garanti şartnamesi çıkmaz, garanti şartnamesi linki tüm ürünlerimiz için geçerlidir. Garanti şartnamesi mevcut fatura tarihiniz itibari ile satıcı firma tarafından kaşelenmiş sayılır.


GARANTİ ŞARTLARI

1. Garanti şartları malın teslim tarihinden itibaren başlar ve en az 24 Aydır.

2.Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi kapsamındadır.

3.Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun 11 inci Maddesinde yer alan ;

a- Sözleşmeden dönme,

b- Satış bedelinden indirim isteme,

c- Ücretsiz onarılmasını isteme,

d- İmkan varsa, Satılanın ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme,

haklarından birini kullanabilir.

4.Malın tamir süresi 21 iş gününü geçemez. Bu süre, garanti süresi içinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyonuna veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 21 iş günü içerisinden giderilememesi halinde, üretici veya ithalatçı;

Malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.

İş Günü: Ulusal, resmi ve dini bayram günleri ile yılbaşı, 1Mayıs ve Pazar günleri dışındaki çalışma günlerini ifade eder.

5. Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı; işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür. Tüketici ücretsiz onarım hakkını üretici veya ithalatçıya karşı da kullanabilir. Satıcı, üretici ve ithalatçı tüketicinin bu hakkını kullanmasından müteselsilen sorumludur.

6. Garanti uygulaması sırasında değiştirilen malın garanti süresi, satın alınan malın kalan garanti süresi ile sınırlıdır.

7. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

8. Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

-Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

-Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

-Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

9. Tüketici, garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.

10. Satıcı tarafından bu Garanti Belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.

Yukarıdaki hükümler sadece tarafı tüketici olan satışlarda uygulanır.

Tüketici: Ticari veya mesleki olmayan amaçlarla hareket eden gerçek veya tüzel kişidir. Cihazda bulunan mevcut yazılım ve sonradan eklenen her türlü veri (resim, dosya vs..) garanti kapsamına girmemektedir, lütfen verilerinizi yedekleyiniz.



Müşteri Kaynaklı Hasar

Tiranozor Sınırlı Garantisi aşağıdakileri kapsamaz:

 

Bir ürünün kesintisiz veya hatasız çalışması;

veri kaybı;

Ürünle birlikte önceden yüklenmiş olarak gelebilecek tüm yazılım programları ve uygulamaları;

Hatalı kullanım, kötüye kullanım, kaza, değişiklik, uygun olmayan fiziksel ortam veya çalışma ortamı, doğal afetler, güç dalgalanmaları, yanlış bakım veya ürün bilgileri kılavuzuna uygun olmayan kullanımdan kaynaklanan arıza veya hasar;

Yetkili olmayan bir servis sağlayıcının neden olduğu hasar veya kendi kendine onarım;

Tiranozor talebiniz üzerine Tiranozor ürünüyle bütünleştirebileceği veya sağlayabileceği ürünler de dahil olmak üzere herhangi bir üçüncü kişi ürününün arızalanması veya bunlardan kaynaklanan hasar;

"Nasıl yapılır" soruları ve ürün kurulumu ve kurulumuyla ilgili sorular gibi her türlü teknik veya diğer destek;

Tanımlama etiketi değiştirilmiş veya tanımlama etiketi çıkarılmış ürünler veya parçalar.

Ürününüzde, satın aldığınız tarihte veya daha önce meydana gelen önceden var olan kusurlar.

Yukarıda belirtilen senaryolardan herhangi birinin neden olduğu herhangi bir donanım arızası ve hasar, Müşteri Kaynaklı Hasar olarak bilinir.

 

Güvenlik Bilgileri

 

Temizlemeden önce AC gücünün ve çevre aygıtlarının bağlantılarını kesin. Masaüstü PC’sini temiz selüloz bir sünger veya aşındırıcı olmayan deterjan ve birkaç damla ılık su ile nemlendirilmiş bez ile silin, sonra kalan nemi kuru bir bezle giderin.

 

 

•              Düzgün veya sabit olmayan çalışma yüzeylerine YERLEŞTİRMEYİN. Kasa hasar görmüşse servise başvurun.

•              Kirli veya tozlu ortamlara maruz BIRAKMAYIN. Gaz sızıntısı halinde ÇALIŞTIRMAYIN.

•              Ürünün üzerine eşya düşürmeyin veya koymayın ve Masaüstü PC’sinin içine yabancı nesneleri İTMEYİN.

•              Güçlü manyetik veya elektriksel alanlara maruz BIRAKMAYIN.

•              Sıvılara, yağmura ya da neme maruz BIRAKMAYIN veya bunların yanında KULLANMAYIN. Şimşekli fırtınalarda modemi KULLANMAYIN.

•              Bu ürünü ortam sıcaklığı 5˚C (41˚F) ve 40˚C (104˚F) arasındaki sıcaklıklarda kullanın.

•              Sistemin aşırı ısınmasını önlemek için masaüstü PC’nin üzerindeki hava deliklerini KAPATMAYIN.

•              Hasarlı elektrik kablolarını, aksesuarları veya diğer çevre aygıtlarını KULLANMAYIN.

•              Elektrik çarpması riskini önlemek için, sistemin yerini değiştirmeden önce güç kablosunun elektrik prizi ile olan bağlantısını kesin.

•              Bir adaptör veya uzatma kablosu kullanmadan önce profesyonel yardım isteyin. Bu aygıtlar topraklanmış devreyi engelleyebilir.

•              Güç kaynağınızın bölgenizde doğru voltaja ayarlandığından emin olun. Kullandığınız elektrik prizinin voltajından emin değilseniz yerel elektrik şirketinize başvurun.

•              Güç kaynağı bozulmuşsa, tek başınıza onarmaya çalışmayın. Yetkili servis teknisyeniyle veya satıcınızla bağlantı kurun.






GARANTİ BELGESİ

Bu belge 6502 sayılı Tüketici Korunması Kanun ve bu kanuna dayanılarak yürürlüğe konulan Garanti Belgesi Yönetmeliği uyarınca düzenlenmiştir.


SATICI  FİRMA

ÜNVANI:                                                         

ADRESİ:                 

TELEFON:

E-POSTA:              

İMZA ve KAŞE                            

MALIN

CİNSİ:                                  MASAÜSTÜ BİLGİSAYAR, WORK STATION, MİNİ PC

MARKASI:                           TIRANOZOR

MODELİ:                              

GARANTİ SÜRESİ:              24 AY

AZAMİ TAMİR SÜRESİ:     21 iş günü

 

SATICI FİRMANIN

ÜNVANI:                                                                                                                                                   ADRESİ:                          

TELEFON:                             

E-POSTA:             

TARİH

İMZA ve KAŞE: